[url=http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3]http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3[/url] ˙·٠•●ღشعرهای عاشقانه ی لطیف و زیبای امروزღ●•٠·`


http://asheghi24.blogfa.com 

پناهم می دهی امشب؟

سلام ای چشم بارانی ! پناهم می دهی امشب ؟
سوالم را که می دانی
! پناهم می دهی امشب ؟

منم آن آشنای سالیان گریه و لبخند
و امشب رو به ویرانی ، پناهم می دهی امشب ؟

میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان
در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟

دل و دین در کف یغما و من تنها و من تنها…
در این هنگام رو حانی ، پناهم می دهی امشب ؟

به ظلمت رهسپار نور و از میراث هستی دور
در آن اسرار پنهانی ، پناهم می دهی امشب ؟

رها از همت بودن ، رها از بال و پر سودن
رها از حد انسانی ، پناهم می دهی امشب ؟

نگاهت آشنا با دل ، کلامت گرمی محفل
تو از چشمم چه می خوانی ؟ پناهم می دهی امشب؟

کاش می شد

کاش می شد در زمان عاشقی
عشق را در هر کجا فریاد زد
در زمان گیر دار زندگی
لحظه ها را یک به یک احساس داد
کاش می شد در شمار لحظه ها
عشق بی قید و قفس را یاد کرد
در حضور گرم و پرشور دو دست
لذت با هم شدن را یاد کرد
کاش می شد در کنار یکدگر
از حصار این مکان آزاد شد
در کنار جاده های بی کسی
عطر زیبای من تو ما شدن را یافت کرد
کاش می شد در دل مرداب غم
شادی یک دل شدن را داد زد
بر در دیواره های قلبمان
عکس عشقی جاودان را قاب کرد

هنوزم در پی اونم
.
هنوزم در پی ِ اونم ، که میشه عاشقش باشم
مثل ِ دریای ِ من باشه ، منم چون قایقش باشم
هنوزم در پی ِ اونم که عمری ، مرحمم باشه
شریک ِ خنده و شادی ، رفیق ِ ماتمم باشه
هنوزم درپی ِ اونم که عشقش سادگی باشه
نگاه های پراز مهرش ،پناه ِ خستگیم باشه
میگن جوینده یابنده است ، ولی پاهای من خسته است
من حتی با همین پاها میرم تا حدّی که جا هست
هنوزم در پی ِ اونم ، که اشکام و روی گونه ام
با اون دستای ِ پرمهرش ، کنه پاک و بگه جونم
بگه جونم نکن گریه منم اینجام ، بزاردستا تو تو دستام
تو احساس ِ من و میخوای
، منم ای وای تو رو میخوام
خدایا عشق ِ من پاکه ، درسته عشقی از خاکه
منم اون عاشق ِ خاکی ، که ازعشق ِ تو دل چاکه

http://ap2.persianfun.info/img/92/2/Namayeshe%20Ehsas%2013/6.jpg
 



نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت20:28---15 آبان 1394
نیما یوشیج چه زیبا گفت :

"فکر را پر بدهید"

و نترسید که از سقف عقیده برود بالاتر
"فکر باید بپرد"
برسد تا سر کوه تردید
و ببیند که میان افق باورها
کفر و ایمان چه به هم نزدیکند
....
"فکر اگر پربکشد"

جای این توپ و تفنگ، اینهمه جنگ
سینه ها دشت محبت گردد
دستها مزرع گلهای قشنگ
......
"فکر اگر پر بکشد"

هیچکس کافر و ننگ و نجس و مشرک نیست
همه پاکیم و رها ...
سلام ممنون که سر زدی


مهرنوش
ساعت1:36---12 آذر 1393
وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


alibieber
ساعت12:44---11 شهريور 1393
وبه خوبی دارین

نگار
ساعت16:27---8 شهريور 1393
احساساتی شدم خیلی بدی

soheila
ساعت8:55---18 تير 1393
•*.خداوندا
.•*..*•. نگذار که از تو فقط نامت را بدانم
.•*..*•. .•.و نگذار که
.•*..*•. .•*..*•. که از تو تنها مشق کردن اسمت
.•*..*•. .•*..*•. .•*را به یاد داشته باشم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. همواره
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•در من جاری باش
.•*...•*..*•. .•*..*•. ..•*..*•. ، همانگونه که
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.خون در رگهایم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . جاری است
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. خداوندا
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.از تو میخواهم
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. که هرگز
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. در
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.بیابان
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..هولناک
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.زندگی
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. تنها و بی یاور
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.رهایم نسازی
´´´´´´´#########.`.•*..*•..•*..*•.• . از تو میخواهم
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.که کوره راه پر پیچ و
´´´´´´´´´´´###..•*..*•.خم زندگی تنهایم نگردانی
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.که همواره
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.محتاج وجودت میباشم...
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*...•.•*..•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•


hasti
ساعت16:14---30 مهر 1392
سلام عزیزدلم...
وای چه وب نازی داری من که خوشم اومد..
بااجازت لینکت کردمبه وب منم یه سری بزن وخواستی بلینک..
هروقتم آپ کردی خبربده تابیام وبهت نظربدم...ممنون منتظرم گلم


ابی
ساعت9:16---23 مهر 1392

ســــلام
خسته نباشی
ب وب من سر بزن...


ღشمیم عشقღ
ساعت17:30---10 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوشملی داری به منم سربزن اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیم منو بااسم شمیم عشق لینک کن بهم خبر بده با چ اسمی لینکت کنممم

nima
ساعت11:09---2 مرداد 1392
salam dadasham webet aliiiiiiiii bud mamnoon azizam khaste nabashi

bahar
ساعت17:45---22 تير 1392
♫║██║ ♫║██║ ♫║██║ ♫║██║ ♫║██║

ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت
گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت
اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات
نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت
التماس دعا

♫║██║ ♫║██║ ♫║██║ ♫║██║ ♫║██║


pegah
ساعت16:41---14 تير 1392
آپم.لطفا واسه 3تا آپم نظر بذار

سمیه
ساعت17:09---8 تير 1392
به نام خداوندي که داشتن او جبران همه نداشته هاي من است.

مي ستايمش ، چون لايق ستايش است


pegah
ساعت20:21---1 تير 1392
سلام.آپم

پیچک احساس
ساعت12:35---27 خرداد 1392
سلام
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم


saeed
ساعت18:13---9 خرداد 1392
وبت قشنگه.دوس داشتی به وب منم سربزن..خوشت میاد....

سحر
ساعت12:09---2 خرداد 1392
سلام مرسی که به وبم اومدی.
توهم وب زیبایی داری


سیما
ساعت11:21---29 ارديبهشت 1392
سلام بد نیست واسه قشنگی آپ کنیدا
اونوقت می گن دخترا درس خونن خوشم می یاد فصل امتحانات همتتون بدفرم درس خون شدیدبه هر حال موفق باشید در پناه حق


پیچک احساس
ساعت18:50---26 ارديبهشت 1392
سرت را بالا بگیر
آرزوهایت را بچین توی سبد دلت
دستانت را کاسه کن زیر دریای آسمان
نیت کن به قدر کرمش!
چشمانت را ببند
در كنار ثانيه ها آمين گوي آرزوهايت ميشوم،آرزوهايت مبارك


faeze
ساعت22:59---20 ارديبهشت 1392
سلام وبتون عالیه موفق باشین.اگه تونستین به من هم یه سر بزنید.

سیما
ساعت22:11---20 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم من کلا تو وبت با نظر گذاشتن درگیرما ارسال نمی شهبا افتخار لینکیدمتون مرسی از لطف شما

ATENA
ساعت18:57---20 ارديبهشت 1392
اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره
دومـین کسی رو که میای دوست داشته باشی
و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره .
بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی
اون آدمی که هیچ وقت نبودی
دیگه دوست دارم واست رنگی نداره ..
و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه
تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری
و اون میره با یکی دیگه ……
اینطوریه که دل همه آدما میشکنه


سیما
ساعت23:07---18 ارديبهشت 1392
سلام آقا مهدی خیلی لطف کردی سر زدی من چند بار نظر گذاشتم ولی نمی دونم چرا ارسال نشده یا....


با افتخار لینک شدید


سیما
ساعت22:52---18 ارديبهشت 1392
سلام آقا مهدی خیلی لطف کردی سر زدی من چند بار نظر گذاشتم ولی نمی دونم چرا ارسال نشده یا....

با افتخار لینک شدید


سیما
ساعت22:51---18 ارديبهشت 1392
سلام آقا مهدی خیلی لطف کردی سر زدی من چند بار نظر گذاشتم ولی نمی دونم چرا ارسال نشده یا....
با افتخار لینک شدید


سیما
ساعت10:18---18 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی خیلی به وبم لطف داری
با افتخار لینکیدمتون


سیما
ساعت21:30---17 ارديبهشت 1392
لبخند بزن!
بدون انتظار پاسخی از دنیا
بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود
که به جای پاسخ لبخندت،
با تمام سازهایت می رقصد.....
(چارلی چاپلین)
دوست خوبم عذرخواهی می کنم تو لینکام مشکل ایجاد شده به محض برطرف شدن لینکون می کنم


سیما
ساعت20:12---17 ارديبهشت 1392
سلام ممنون که سرزدی

خط خطی های من خیلی هم قابل تعریف نیست شما لطف داری

مطالب شما هم جالبه کامل نخوندم ولی حتما می یام و بقیه رو می خونم

با افتخار لینک شدین


سیما
ساعت20:04---17 ارديبهشت 1392
سلام ممنون که سرزدی
خط خطی های من خیلی هم قابل تعریف نیست شما لطف داری
مطالب شما هم جالبه کامل نخوندم ولی حتما می یام و بقیه رو می خونم
با افتخار لینک شدین


سیما
ساعت19:51---17 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم
مرسی که سر زدین ممنون از ابراز لطف و محبتتون نوشته های من فقط یه مشت خط خطیه
سرکی به مطالبتون کشیدم زیبا بود باز می یام سر فرصت می خونمشون
با افتخار لینک شدین


نسرین
ساعت18:44---16 ارديبهشت 1392

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست



از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست


◕‿◕آبجی معصومه◕‿◕
ساعت16:06---16 ارديبهشت 1392



"‎دلـــــــم مـــــي خــــــواهـــــــد
زنــــــدگــــي ام را موقـــتــــــــ بــدهـــــــم دســــتـــــ يــــک آدم ديــــگــر
بـگــــــــويــــم تــــو بــــازي کـــــن تــا مـــن برگـــردم
نــســــوزيـــهـا..[گل][گل][گل]
با افتخار لينک شدين که زودتر بيام سر بزنم.

خواهشا منو هم به اسم وبم بلينکيد.

◕‿◕ عشق گناه نیست ◕‿◕


عسل
ساعت16:11---15 ارديبهشت 1392
عزیزم لینکت کردم

bahar
ساعت14:18---15 ارديبهشت 1392
سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست
قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست
دور باشه از وجودتون هرچی غم و هرچی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست . . .


SHARARE
ساعت9:27---13 ارديبهشت 1392
سلام داداشی ادرس وبلاگمو عوض کردم با این ادرس لینکم کن.قربونت.موفق باشی

سجاد
ساعت22:28---12 ارديبهشت 1392
بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !

اما …

از چشـــــم هایشان معلوم است ؛

که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،

گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته ...


نگار
ساعت21:49---12 ارديبهشت 1392
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
آپم عسیسم بدو بیا منتظرم


پیچک احساس
ساعت18:22---12 ارديبهشت 1392
گاه دلتنگ می شوم
دلتنگ تر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرتها را می شمارم
و باختن ها را
و صدای شکستن ها را


پیچک احساس
ساعت18:15---12 ارديبهشت 1392
سلام
ممنونم از حضورتون در وبلاگم
وبلاگ شما هم زیباست
شما رو با افتخار لینک کردم
خوشحال شدم از اشناییتون
شاد باشید


nasim
ساعت16:40---12 ارديبهشت 1392
سلام خیلی ممنون از اینکه به وبلاگم میای دوم اینکه من اسمم نسیم هستش داداش نه صدف ههه عیبی نداره حتما اشتباه کردی ممنون بابت لینک شما هم لینک شدی بازم بیاااااااااااااااااا

فرهاد
ساعت12:52---12 ارديبهشت 1392
ادب حکم می کنه که اول سلام کنم

مرسی داداش مهدی شما لطف دارید

ولی وب من به زیبا و پر محتوا بودن وب شما نیست

واسه من افتخاری بود که شما رو بلینکم

و امیدوارم واسه هم دوست وبردار خوبی باشیم



فرهاد
ساعت12:52---12 ارديبهشت 1392
ادب حکم می کنه که اول سلام کنم
مرسی داداش مهدی شما لطف دارید
ولی وب من به زیبا و پر محتوا بودن وب شما نیست
واسه من افتخاری بود که شما رو بلینکم
و امیدوارم واسه هم دوست وبردار خوبی باشیم


احساس
ساعت12:28---12 ارديبهشت 1392
همـیـشــہ دقیقـا ﻭﻗـﺘـے ﭘـﺮ ﺍﺯ ﺣـﺮﻓـے

ﻭقتـے یــہ ﺑـﻐـﺾ ﻣﯿڪﻨـے ﻭقـتـے ﺩآﻏـﻮﻧــی

ﻭﻗﺘـے ﺩﻟـﺖ شڪستــہ ﺩقیقـا همیـטּ ﻭقـتـآ

ﺍﻧﻘـﺪﺭ ﺣـﺮﻑ ﺩآﺭے ڪہ ﻓـﻘـﻂ ﻣﯿـﺘـﻮﻧـے بگی

بیخیــــــآل



عارف
ساعت12:26---12 ارديبهشت 1392
سلام دوست گلم وبت پر از احساس بود خسته ننباشین خوشحال میشم بهم سربزنی نظرتو بگی منتظرحضورگرمت هستم

pegah
ساعت12:21---12 ارديبهشت 1392
سلام.لینکت کردم عزیزم.وب تو هم عالیه.ممنون که اومدی و نظر گذاشتیسلام. مرسی لطف کردین

میتـــــــــــرا
ساعت22:17---11 ارديبهشت 1392
░▒▓[گل]░▒▓[گل]░▒▓[گل]░▒▓[گل] ░▒▓

בلَـــمـ بــ♥ـــاراכּ مےפֿـواهـــــב

و چتـــــ♥ـــــرے פֿـــــراب

و פֿـ ـ ـ ـیابانے ڪـﮧ

هیــــچ‌گـاه بـﮧ פֿـانـﮧ‌ ے تو نرسـב!!!...!

░▒▓[گل]░▒▓[گل]░▒▓[گل]░▒▓[


متین
ساعت18:28---11 ارديبهشت 1392
✿✿✿ هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ

ولــــﮯ گـــاهـــﮯ

مــیــاטּ بـــوבטּ و خـــواســتـטּ

فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــב

وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ

کــســﮯ را بـــا تــمـــاҐ وجــــوב میخواهــــﮯ

ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــב کــنـــارش بــــاشـــﮯ ... ✿✿✿


مهشید و ملیکا
ساعت16:18---11 ارديبهشت 1392
سلام عســـــیـــــــسم واقعا مــــــــــــــــرســـــــــــ ی بــــــــهتـــــــــریِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِــن وبی بود که تاحالا دیدیم خســتــــــــــه نباشی گلم

هانیه
ساعت13:50---11 ارديبهشت 1392
سلام


ممنون از اینکه اومدی نظر لطفته وبم قابل شما رو نداره.


شما هم لینک شدی.......salam mamnon


هانیه
ساعت13:48---11 ارديبهشت 1392
دو...

رِ...

مےْ...

فآ...

سُلْ...

لآ...

سےْ...

نه!!!


هیچْ نُتےْ جآے خآلے صدآیَتْ رآ پُر نمےْکُندْ!!!!!


bahar
ساعت8:01---11 ارديبهشت 1392
سلام بزرگوارنوشته هات سرشارازاحساس وپاکیست خیلی زیبابود،شمارالینک کردم



-♥

--♥

---♥

-----♥

-------♥

--------♥

---------♥

-----------♥

-------------♥

,•’``’•,•’``’•,

.’•,`’•,*,•’`,•’

....`’•,,•’`

،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€

،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€

،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€

،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€

،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨ €،،،،¨€

،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€ ،،،،،،¨€

،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨
سلام ممنون نظر لطف شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: